Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Και ξαφνικά ξεμπλόκαραν τα κονδύλια! Κάτι μου λέει πως σπρώχνουν την προσωρινή κυβέρνηση στην μονιμότητα.....


Και ξαφνικά οι Ευρωπαίοι εγκρίνουν προεκλογικά, κεφάλαια για έργα και εργολάβους στην Ελλάδα. Τόσον καιρό δεν υπάρχαν, αλλά ξαφνικά βρέθηκαν; Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη διάθεση 180,9 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή μεγάλης οδικής αρτηρίας που θα συνδέει την περιοχή του Ακτίου με τον δυτικό άξονα Βορρά-Νότου στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα από τα 181 συνολικά έργα προτεραιότητας που υποβλήθηκαν από κοινού με την Επιτροπή τον περασμένο Νοέμβριο, προκειμένου να επιταχυνθεί η επιστροφή της Ελλάδας σε τροχιά ανάπτυξης, μέσω της επένδυσης πόρων από τα διαρθρωτικά ταμεία.

Συγκεκριμένα, το έργο του Ακτίου έχει συνολικό μήκος 48,5 χλμ., παρακάμπτοντας τη λίμνη Αμβρακία.

Προβλέπει 7 ανισόπεδους κόμβους, 2 ισόπεδους κόμβους και περίπου 40 τεχνικά έργα.

Το έργο εντάσσεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (TEN-T). Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), θα καλύψει τα 180,9 εκατομμύρια ευρώ από τα 232,43 εκατομμύρια ευρώ που θα κοστίσει συνολικά το έργο.

Αυτή η νέα σύνδεση θα βελτιώσει τις συνθήκες οδήγησης, θα μειώσει τη διάρκεια των μετακινήσεων και θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια.
Πρόκειται για ένα από τα λεγόμενα «μεγάλα έργα», η συνολική δημόσια χρηματοδότηση των οποίων υπερβαίνει τα 50 εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι υπόκεινται σε ειδική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενώ άλλα είδη έργων εγκρίνονται σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο.

Το Νοέμβριο του 2011 καταρτίστηκε από κοινού με τις ελληνικές αρχές ένας κατάλογος από 181 συγχρηματοδοτούμενα έργα προτεραιότητας μεγάλης επενδυτικής αξίας.

 Ο κατάλογος καλύπτει το 56% των διαθέσιμων πόρων της πολιτικής για τη συνοχή στην Ελλάδα για την περίοδο 2007-2013.

Απ' αυτά έχουν ήδη εγκριθεί από την Επιτροπή 12 μεγάλα έργα, στα περιλαμβάνονται τα ακόλουθα έργα που εγκρίθηκαν πρόσφατα:

    -Αστικά λεωφορεία χαμηλών εκπομπών (ΕΘΕΛ) — (συνολικό κόστος: 56,8 εκατομμύρια ευρώ)·
    -Ανακαίνιση των γραμμών των «Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών-Πειραιώς» (ΗΣΑΠ) και της σήραγγας της Ομόνοιας — (συνολικό κόστος: 97,4 εκατομμύρια ευρώ).

Για την περίοδο 2007-2013 προβλέπονται για την Ελλάδα επενδύσεις συνολικού ύψους 20,4 δισεκατομμυρίων ευρώ στο πλαίσιο της πολιτικής για τη "συνοχή".
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θεσσαλονίκη: Αυτόφωρο για όσους οδηγούν επικίνδυνα στην Περιφερειακή Οδό.

     Με την αυτόφωρη διαδικασία θα συλλαμβάνονται στο εξής όσοι οδηγούν επικίνδυνα στην Περιφε...